Vrátenie vozidla - Postup
- ako užívateľ vozidla máte predkupné právo na vozidlo s končiacou zmluvnou dobou
- pred vrátením vozidla je potrebné skontrolovať poškodenia
- vrátenie a prehliadka prebieha u nášho zmluvného partnera – rezervujte si termín vrátenia
- pred začiatkom procesu vrátenia vozidla Vám radi zašleme komplexnú brožúru s podrobnými inštrukciami - pre získanie brožúry prosím kontaktujte svojho account manažéra
Prehľad zmluvných partnerov
- Servisy
- Pneuservisy
- Čerpacie stanice
- STK
- Autosklo
Skrátený návod
Služby spojené s prevádzkou vozidla

Poistné udalosti
Každú škodovú udalosť a dopravnú nehodu ste povinný nahlásiť do ALD najneskôr do 4 kalendárnych dní od jej vzniku.

Riešenie pokút
Postup riešenia pokút prijatých zo SR a zahraničia

Informácie pre užívateľa vozidla
Ako využiť služby spojené s prevádzkou vozidla

Celkové primerané opotrebenie
Náhľad ako zaobchádzať s Vaším vozidlom, akceptovateľné a neakceptovateľné poškodenia

Rozsah asistenčných služieb
Prehľad a informácie o asistenčných službách
