O Vaše vozidlo je s nami perfektne postarané v najširšej sieti zmluvných servisov, ktoré pre Vás starostlivo vyberáme vo výberových konaniach a ktorých kvalitu testujeme v rámci pravidelných kontrol.
Naši servisní partneri sú zárukou vysokého štandardu poskytovaných služieb, dodržiavania predpísaných požiadaviek výrobcov vozidiel, ale aj zvýhodnených sadzieb servisných úkonov. Zoznam našich servisných miest nájdete TU.
Presný rozsah služieb a úkonov zahrnutých do servisu je vždy špecifikovaný v leasingovej zmluve. Pri výbere produktu Full Service Leasing, preberáme za Vás náklady za pravidelné servisné prehliadky, údržbu a opravy spojené s bežným opotrebením vozidla. Všetky pravidelné aj nečakané servisné úkony podliehajú nášmu schváleniu a sú vykonávané výhradne v servisnej sieti zmluvných partnerov. Touto cestou sme schopní zaručiť perfektný technický stav prevádzkovaných automobilov a zároveň kontrolovať za svojich klientov správnosť a cenovú primeranosť všetkých záručných a pozáručných opráv, vrátane montáže schváleného príslušenstva a doplnkov. Servisného partnera odporúčame navštíviť aj pred ukončením zmluvy o operatívnom leasingu, aby ste si boli istí, že vrátené vozidlo nevykazuje žiadne známky vád.

Ak počas prevádzky vykazuje Vaše vozidlo poškodenie, ktoré je potrebné opraviť a je proti tejto situácii poistené prostredníctvom ALD, nahláste to prostredníctvom formulára Hlásenie poistnej udalosti. Ak je poškodenie v takom rozsahu, že bráni prevádzke vozidla, kontaktujte asistenčnú službu ALD Assistance na telefónnom čísle +421 220 602 022 a súčasne to nahláste prostredníctvom formulára Hlásenie poistnej udalosti.
 |
Stiahnite si brožúru Služby spojené s prevádzkou vozidla! |